Review: Scholl Velvet Smooth Express Pedi

By 3:57 PM , , , ,

Assalamualaikum,

Tadi time lunch aku pun pergi la tropicana city mall dengan niat nak pos facial cleanser si tihah tu, dah alang-alang kat tropicana aku pun p la reload touch n go card dekat watson. 

Tapi ntah macam mana terpandang bende alah ni, mmg rasa nak beli dr dulu lagi tp yelah dengan pindah randah ni, duit mengalir mcm air terjun tu yg 44 kali cancel nak beli. Rupa rupanya ade discount weyh, kalau tak silap dari RM 129.90 - RM119.90, murah khennn. Aku pun takde nak pikir 2 kali terus capai dan beli, sbbnya kalau dh 2 kali pikir tu mmg tak beli la jawabnya.

Sesudah capai, terus pergi kaunter and bayar. pastu tengok harga jadi 107.90. aku tanyala cashier tu kot la die salah scan ke kan. "excuse me kat sane tulis 119.90 right" die pun kata " additional 10% for member kak" . ehem ehem nampak tak tu jodoh sangat kan aku dengan bendealah ni.

Pastu aku text syaffiq, kene bagitau baru boleh claim balik" Dear, I bought the scholl pedi thingy, it's quite cheap sbb ade discount" I attached the video and he reply "Yeke terbeli and ade discount?, btw bunyi macam mesin potong kayu, lol"

Yes I've to admit yang bunyi die mcm mesin potong kayu but not that kind yg irritating pun. Yet for me as long as it works, the sound doesn't really matter to me

Claims to be:
  • Beautifully smooth skin after 1 use
  • Ergonomically shaped soft touch handle
  • Specially design Micralumina replaceable head
  • Gentle & effective rotating action
  • Battery operated
Pack Contents:
  • 1 x Electronic Foot File
  • 1 x Roller Head
  • 1 x Cover
  • 4 x AA Batteries
Worth every penny!!!
Ada instruction dekat kotak tu, warning pun ade, kot la korang sedap je tenyeh p tenyeh kat muka nak bagi muka tu haluihhh. Dok aihh tak bleh buat lagu tu na...

So sebelum nak mula kan, pastikan anda anda anda semua yikut erehan wokeyh...
  • Kene guna dekat kulit kaki yg kering sahaja.
  • Jangan guna lebih dari 3 - 4 saat di satu-satu kawasan. - aku x ikut sebab ntah la, buat p la, hangpa yg rasa, agak2 pedih skit alih la tempat lain.
  • Kalau rasa sakit ke rasa pedih atau panas ke, berhenti la guna, mungkin tak serasi bersama gitchuuu.
Personally aku tak regret pun beli, sebab nak gosok pakai batu ajaib tu kat tapak kaki boleh berpeluh ketiak tau, pastu bukan time tu gosok time tu dah licin. Kene buat 4 -5 kali jugak la.

Then, bende ni cantik kalau nak simpan atas meja vanity pun x malu.

Senang nak pakai, xde nak connect dengan plug ke ape ke, dan nak bawak travel pun ok.

In future kalau terjatuh dan terosak ke aku akan cari balik semula sebab aku suka bende ni.

So sape ade tapak kaki sekasar badan gajah itueww p la cari ni p beli. kalau rasa mahal, takpe bli je dulu, time kenduri ke, raya ke p la cari kaki makcik2 ke wan nenek atok ke buat service licin kan tapak kaki, charge sorang  rm 5 - rm 10 pun ok pe. Silap ROI dpt 100% hah kau mampoo?

ok la cukup la tu, aku nak sambung gesek kaki ni.

till then,

You Might Also Like

0 comments